Instagram bez filtra

14.74

Description

Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta Facebooka.W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją mobilną. W krótkim czasie Instagram stał się niezwykle popularny, również za sprawą celebrytów udostępniających na tej platformie mniej lub bardziej prywatne zdjęcia i filmy. Po niecałych dwóch latach firmę, w której zatrudniano wówczas zaledwie trzynaście osób, kupił Facebook, płacąc legendarną sumę miliarda dolarów.Sarah Frier, reporterka agencji prasowej Bloomsberg News, ekspertka od mediów społecznościowych, odsłania przed nami tajemnice funkcjonowania Instagrama, prezentuje sylwetki jego założycieli oraz zdradza szczegóły dotyczące aktywności celebrytów i influencerów. Z jej książki dowiesz się ponadto, jak wygląda kultura startupowa w Dolinie Krzemowej i na czym polegała ingerencja Instagrama w wybory, a także poznasz kuluary rywalizacji mediów społecznościowych. Autorka przekonuje, że Instagram zmienił nasze spojrzenie na rzeczywistość, funkcjonowanie handlu, usług, rozrywki czy turystyki. Przewartościował podejście do rodzicielstwa, chirurgii plastycznej i urody, a co najbardziej zaskakujące, wpłynął na nasze zdrowie psychiczne. Czy tego chcemy, czy nie, świat wygląda teraz inaczejFascynująca lektura dla każdego użytkownika aplikacji Instagrama, a także każdego influencera czy specjalisty od mediów społecznościowych. AUTOR FRIER SARAH TYTUŁ INSTAGRAM BEZ FILTRA WYDAWCA FEERIA ROK WYDANIA 2020 OPRAWA OPRAWA BROSZUROWA ILOŚĆ STRON 360 EAN 9788382250008 Znajdź podobne według klucza: FRIER_SARAH FEERIA (395334)

Informatyka

czy można zwolnić pracownika w okresie ochronnym z przyczyn ekonomicznych, inwentaryzacja rodzaje, starbucks cennik 2021, bartek michalski, czy pracodawca moze zmusic do nadgodzin, protokół przekazania książek na makulaturę, województwo kujawsko-pomorskie, marcin soyka, dochód a przychód różnica, reklamy produktów, jak obliczyć czas faktycznie przepracowany z-03, poznałbym

yyyyy