Description
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak – konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.Nic bardziej mylnego!Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw – LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osóbZrealizuj założone cele biznesoweWygeneruj nowe leadyO książce i Autorze w mediach:Natemat.pl: Artur Jabłoński: Dobra kampania płatna zaczyna się długo przed tym, zanim klikniemy „Utwórz reklamę”Focus.pl: Reklama na LinkedInie jest droga? Artur Jabłoński: „To kwestia perspektywy”Rosnijwsile.pl: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów!marketing-w-pigulce.pl: Skuteczna reklama na LinkedInInmedium.pl: Przeczytaj, co znajdziesz w środku!Spis treści:Wstęp 7Rozdział 1. Konfiguracja konta 13Zakładanie strony firmowej (Company Page) 13Tworzenie konta reklamowego 18Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie 23Grupy kampanii 24Kampania 26Reklama 28Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie 31Świadomość (Awareness) 33Zainteresowanie (Consideration) 34Rozdział 4. Wybór grupy docelowej – konfiguracja kampanii 41Lokalizacja 41Język profilu 43Odbiorcy 44Branże, wielkość i nazwy firm 45Demografia 48Wykształcenie 50Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe 52Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) 57Zainteresowania i cechy 59Rozdział 5. Wykluczenia 65Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie 71Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe 79Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie 87Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag 87Mierzenie konwersji 90Tworzenie grupy remarketingowej 96Pasujące grupy odbiorców 99Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej 102Grupy podobnych odbiorców 105Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe 109Brak limitu tekstu na obrazie 110Przetestuj obraz z tekstem i bez 112Ostre, kontrastowe tło 113Umieszczaj przyciski CTA 115Zadbaj o właściwe wymiary 116Tła odpadają? Wypróbuj ramki 116Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię 117Operuj językiem korzyści 119Zachęć odpowiednim lead magnetem 121Postaw na konkret 124Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy 126Spójność ze stroną landing page 127Podglądaj konkurencję! 127Pisz zwięźle 128Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie 133Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie? 133Rozdział 11. Analiza wyników reklam 147Analiza na poziomie Menedżera kampanii 149Samodzielna analiza 150Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku 159Kampania 161Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla – co robić? 167Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami 171Zakończenie 175O autorze: Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Ekonomia i biznes
majorka ceny 2021, prezydent podpisał polski ład, onet plinteria pl, pit2 2021, moja norwegia oferty pracy, ukraina powierzchnia i liczba ludności
yyyyy