Description
Celem prezentowanych rozważań jest przybliżenie koncepcji crowdfundingu korporacyjnego, jej specyficznych cech i tendencji rozwoju, podobieństw i różnic z tradycyjnym internetowym crowdfundingiem, także powiązanych korzyści ekonomiczno-społecznych, jak i oszacowanie rozmiarów tego globalnego segmentu rynkowego. Spis treści:WstępRozdział 1. „Tradycyjny” crowdfunding internetowy – istota, modele, strumienie wartościRozdział 2. Koncepcja crowdfundingu korporacyjnegoRozdział 3. IBM jako pionier wdrożeń wewnętrznego crowdfundingu korporacyjnegoRozdział 4. Identyfikacja segmentu rynkowego. Crowdfunding korporacyjny wewnętrzny i zewnętrznyRozdział 5. Specyfika segmentu rynkowego. Studia przypadkuRozdział 6. Korzyści ekonomiczno-społeczne. Generowanie (otwartych) innowacjiZamiast zakończenia: crowdfunding korporacyjny – tendencje rozwojuBibliografia
Ekonomia i biznes
kiedy podwyższone koszty uzyskania przychodu, sia 2020, biala oficyna, wielka siklawa, meble bergen, norwegia maseczki, ile zarabia trener personalny na siłowni, mateusz zacharczuk, maślak trydencki grzyby.pl
yyyyy