Siła rekomendacji. Jak Amazon, Netflix i Spotify s

119.00

Opis

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili również… czyli jak działają systemy rekomendacji i dlaczego tak bardzo je lubimy?Amazon wie już, jakie książki i artykuły gospodarstwa domowego lubimy i chętnie poleci nam ich jeszcze więcej. YouTube i TikTok zawsze mają w zanadrzu kolejne nagranie, które chcielibyśmy obejrzeć, natomiast Netflix przeanalizował już gruntownie nasze sympatie filmowe i potrafi zasugerować dzieła, które nam się niemal na pewno spodobają – choć sami o nich nie pomyśleliśmy.W coraz większym stopniu technologie zapewniają nam lepsze, szybsze, inteligentniejsze i bardziej spersonalizowane porady niż członkowie naszych rodzin czy bliscy przyjaciele. Jak to możliwe? Michael Schrage, ekspert zajmujący się innowacyjnymi technologiami, wyjaśnia w tej książce, na czym polega działanie systemów rekomendacji, ujawnia technologie, które za nimi stoją, a także pokazuje ich biznesowe znaczenie i zastosowania. Przedstawia też krótkie, ale wnikliwe studia przypadków: cyfrowego serwisu muzycznego Spotify, firmy ByteDance, właściciela serwisu TikTok, oraz internetowego stylisty Stitch Fix.Autor zastanawia się również nad przyszłością systemów rekomendacji: czy pozostawią nas rozczarowanych i uzależnionych od prostych podpowiedzi, czy też pomogą nam odkrywać świat i nas samych – w nowatorski i nieoczekiwany sposób?Z lektury książki Michaela Schrage’a dowiesz się:Co w dzisiejszym, cyfrowym świecie znaczą dla użytkowników rady i rekomendacje?Jak działają nowoczesne systemy rekomendacji – połączenie aspektów psychologicznych z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencjiCzym są silniki rekomendacji – co je charakteryzuje i jak przebiegał ich rozwój do dnia dzisiejszego?5 zasad organizacyjnych przesądzających o sukcesie silników rekomendacji: porada, świadomość, ocena, odpowiedzialność, podmiotowośćJak ekonomia behawioralna wpływa na projektowanie i wdrażanie systemów rekomendacji?Sposób przedstawiania rekomendacji a doświadczenia i wrażenia użytkowników – 3 studia przypadków globalnych liderów (Spotify, ByteDance, Stitch Fix)Dlaczego niedocenienie siły rekomendacji może być poważnym błędem dla biznesu?Jaka jest przyszłość rekomendacji – co jeszcze algorytmy mogą polecać oprócz książek, piosenek, filmów i innych produktów?

Ekonomia i biznes

od kiedy wolne wielkanoc 2022, www ogloszenia 24, godziny otwarcia sklepow w wigilie, holandia nowa nazwa, jak swieto wypada w niedziele nalezy sie dzien wolny, koszty uzyskania przychodu 2022 dwie umowy o pracę, jak tankować paliwo na stacjach samoobsługowych, ogrodziniec

yyyyy